תכנון גינות בדרום הארץ – המומחיות שלנו בחצר שלך

תכנון גינות בדרום הארץ זו לא עבודה שכדאי לתת לכל אחד שיודע לשתול או לעדור. בסופו של דבר, תכנון של גינה זה אחד השלבים החשובים ביותר במסגרת הקמת הגינה שלך.

והרי מה זו גינה בסופו של דבר? גינה היא גן העדן הפרטי והקטן שלך, המקום שבו תוכל להגשים את החלומות שלך לירוק בעיניים, לפינה נעימה ושקטה, לעצים מוריקים וללבלוב פרחים.

תכנון גינות, ובמיוחד בדרום הארץ, דורש המון ידע מקצועי וניסיון רב. יש לכך כמה סיבות, ואנחנו הולכים לפרט אותן מיד עכשיו.

תכנון גינות בדרום – כל מה שצריך לדעת

שלב א – הלקוח

הדרך לגינה אהובה עוברת דבר ראשון בלקוח. הדבר הראשון שאנחנו עושים במסגרת תכנון גינות הוא להכיר את הלקוח. חשוב לנו להבין מה הצרכים שלו, מה הרצונות ומה השאיפות שלו.

הרי בשורה התחתונה, גינה שנועדה למשפחה ברוכת ילדים שאוהבת להזמין אורחים ל"על האש", לא תהיה דומה לגינה של זוג הורים ותיקים שרק מעוניינים בפינה השקטה שלהם לקרוא את העיתון של שבת בבוקר, נכון?

שלב ב – השטח

לאחר שאנחנו מכירים את הלקוח לעומק, הגיע הזמן לבחון את השטח עצמו שבו תוקם הגינה. בשלב הזה אנחנו בונים מפה של השטח כדי להבין בדיוק איפה יש שמש מלאה, איפה יש צל, איפה רוצים לבצע הסתרה של השכנים או הרחוב, איפה יש שבילים, ברזים או תשתיות אחרות ואיפה יש שינויי גובה.

כל הנתונים האלה משפיעים מאוד על תכנון הגינה ועל הקמתה, ואנו עושים כל מאמץ כדי לנצל כל סנטימטר בגינה לרווחת הלקוחות.

שלב ג – התכנון

רק אחרי שהכרנו היטב את הלקוחות ואת השטח שבו תוקם הגינה, אפשר להתחיל בתהליך תכנון גינות כמו שצריך. זה השלב שבו אנחנו לוקחים את כל הידע שלנו והניסיון הרב, משלבים עם הרצונות והשאיפות של הלקוח ומתבלים בשטח שבו תוקם הגינה.

זה השלב שבו החלום מתחיל לקרום עור וגידים ולהפוך למציאות. זה השלב שבו אתם יכולים להתחיל לראות איך גינת החלומות שלכם תיראה. אמנם כרגע זה על הנייר, אבל כבר אפשר להבין איך זה יהיה במציאות.

מדוע כדי להיעזר במומחים בשלב התכנון?

תכנון גינות בדרום הארץ זו לא משימה פשוטה, ויש לכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה היא מזג האוויר והאקלים. החום הכבד ומיעוט ימי הגשם דורשים מחשבה רבה והתאמה של הצמחיה המתאימה.

הרי אף אחד לא רוצה גינה שתגרום לחשבונות מים עצומים, ולכן עדיף לשתול ולזרוע צמחים ועצים שמתאימים לאקלים של דרום הארץ.

בנוסף, חשוב מאוד ליצור שילובי צמחים ופרחים שתומכים זה בזה ומפרים זה את זה, כדי ליצור גינה בריאה ומקיימת. במידה והתכנון לא יהיה מתאים לשטח ולאקלים, הגינה צפויה לדרוש מכם המון תחזוקה והשקעה במהלך השנים.

תכנון גינות נכון יכול לחסוך לכם המון הוצאות וטרחה עם השנים, ולכן עדיף לעשות זאת עם גננים שמתמחים בהקמת גינות בדרום הארץ.

לפרטים נוספים והצעת מחיר