עיצוב גינות בדרום הארץ - גינות הדרום

גינון
אנשים
וחלומות

הקמת גינות יוקרה בדרום
עיצוב גינות יוקרה

המומחים בהגשמת חלומות

אחת ההתמחויות שלנו בגינות הדרום היא עיצוב גינות בדרום הארץ.

הגינות המעוצבות שלנו משלבות את החלום שלך, יחד עם אילוצי השטח והאקלים.

תהליך עיצוב הגינות הוא תהליך מדהים בעינינו, שבו הלקוחות שלנו רואים איך החלום שלהם הולך להתגשם, ואיך הגינה שלהם תהפוך לחלק הכי יפה ומהנה בבית. 

תהליך עיצוב גינות מתחיל בהיכרות מעמיקה עם הלקוח ובני משפחתו, כדי להבין מה הצרכים, החלומות והשאיפות שלהם מהגינה הפרטית. 

לא משנה אם אתם אוהבים לארח ולעשות "על-האש", או שאתם מעדיפים גינת ירק שתמשוך פרפרים יפים – גינות הדרום כאן בשבילכם. 

עיצוב גינות בדרום זו המומחיות שלנו בגינות הדרום. זו עבודה שדורשת שילוב של כמה מיומנויות ויכולות. מצד אחד, היא דורשת ידע נרחב בגינון על מנת ליצור שילוב מתאים בין צמחים שונים על פי עונות הפריחה שלהם, על פי הצבעים ועל פי דרישות הגידול. 

מצד שני, עיצוב גינות דורש עין עיצובית ואסתטית שיודעת לזהות את הפוטנציאל של שטח בתולי, כמו גינה לא מטופחת, וניצול שטח הגינה והמגבלות השונות על מנת להפוך אותם ליתרונות. 

בנוסף, הגינה היא חלק מהותי מהבית ומחיי המשפחה שחיה בו. עיצוב גינות לא יכול להתעלם מהאופי של הדיירים, מהחלומות ומהרצונות שלהם. כל גינה מעוצבת בצורה ייחודית בהתאם לשאיפות של הבעלים שלה. 

עיצוב גינות בדרום נעשה באמצעות תהליך מסודר שנועד להגשים את כל החלומות שלך, תוך ניצול השטח – על יתרונותיו ומגרעותיו. 

תהליך העיצוב והגינון מעניק לגינה את הבסיס האיתן עליו היא מושתתת. נכון, במהלך השנים הגינה משתנה ומתפתחת. עונות השנה נותנות את אותותיהן, וגלגל הפריחה העונתית משתנה כל הזמן. 

יחד עם זאת, הבסיס לתכנון הגינה נותר יציב במשך שנים רבות. בין אם אלה השבילים שפרוסים בין הערוגות, פינות הישיבה הנעימות, בריכות המים, המפלים והמסלעות המעוצבות – אלה נועדו לשמור על בסיס יציב לגינה.

עם הזמן, האלמנטים הפורחים – השיחים, העציצים, העצים והפרחים, יגדלו ויתפשטו, אך האלמנטים הקבועים צפויים להישאר כמות שהם במשך זמן רב. 

בנוסף, עיצוב גינות בדרום חייב להתחשב בכובד ראש בשיקולי האקלים. השמש הקופחת, הממטרים המועטים והקיץ החם דורשים התייחסות רבה כבר בשלב התכנון. 

התעלמות מכל אלה עלול להוביל לשתילה של צמחיה שאינה מתאימה למזג האוויר. צמחיה כזו צפויה להיות פגיעה יותר למזיקים ולמחלות, ואף לגרום לצריכת מים מרובה. 

עיצוב גינות בדרום בהתאמה מדויקת לצרכים שלך

תכנית הבסיס לעיצוב גינות חייבת לתת דגש על האנשים שעבורם נעשית הגינה הזאת. כדי לעשות זאת, אנחנו יושבים לשיחת היכרות עם כל לקוח ולקוח. 

חשוב לנו להבין האם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים שירצו לשחק בדשא, או שהם סקרנים מאוד וחובבי טבע שישמחו על כל פרפר שמגיע לביקור. 

עיצוב גינות עבור משפחות שאוהבות לארח חברים ומשפחה שונה לחלוטין מעיצוב של גינות למשפחות שמעדיפות פחות דשא ויותר ירקות מאכל ותבלינים. 

יש מי שירצה אלמנט מים מרגיע כמו במנזר טיבטי שקט, ויש מי שירצה תאורת לילה צבעונית שתעניק לגינה חיים חדשים בכל פעם שהשמש שוקעת. 

בשורה התחתונה, הבסיס לכל תכנון גינה מתחיל בך: ברצונות, בחלומות ובשאיפות שלך מהגינה שתהפוך לגן העדן הקטן שלך. 

תכנון גינות יסודי שמבטיח הצלחה

אנחנו בגינות הדרום מעניקים חשיבות גבוהה מאוד לשלב התכנון. ממש כמו שלא מקימים בית לפני שיש תכנית ברורה שכוללת את שלב היסודות – כך לא מקימים גינה לפני שיש תכנית מסודרת שעונה לכל הצרכים והרצונות של הלקוח. 

מבחינתנו, שלב התכנון לא מסתיים עד שהלקוחות שלנו רואים את החלומות שלהם פרוסים על הדף, והם יודעים איפה כל שיח, עץ, מפל ומסלעה ממוקמים. 

עיצוב גינות בדרום הארץ זו עבודה שדורשת מומחיות. לשמחתך, אנחנו בגינות הדרום נהנים מניסיון רב בעיצוב ובהקמת גינות באיזור הדרום, ויש לנו רקורד מוכח של עשרות לקוחות מרוצים.

הלקוחות שלנו מספרים ש...

קניתי בית במיתר עם שטח מדהים. הגינה הייתה על הפנים. גינות הדרום הפכו אותה לחלק שאני הכי אוהב בבית - ממש כיף לי לארח חברים ומשפחה בגינה שלי

גינות הדרום - אריק

אריק כ'

אני ממליצה בחום על גינות הדרום, שהפכו את הכניסה לבניין ממזבלה לגינה ירוקה ויפהפייה. בזכותם הבניין שלנו הפך ליפה הרבה יותר וממש כיף להיכנס אליו

גינות הדרום - מיכל

מיכל ו'

תכנון ועיצוב גינות יוקרה זה רק גינות הדרום. הגעתי אליהם בעקבות המלצה של חברה ואני מעביר את ההמלצה שלה הלאה בכיף גדול. ממליץ בחום!

גינות הדרום - ירון

ירון ס'

הגינה שלי היא יצירת המופת הכי גדולה שלי

קלוד מונה