אחזקת גינות בבאר שבע ואיזור הדרום

גינון
אנשים
וחלומות

אחזקת גינות בבאר שבע
תחזוקת גינה

אחזקת גינות בבאר שבע והסביבה

הגננים המקצועיים של גינות הדרום הם הכתובת שלך בכל מה שקשור לאחזקת גינות בכל איזור הדרום בכלל, ובבאר שבע והסביבה בפרט. 

אנחנו מעניקים את כל שירותי התחזוקה לגינה: ניכוש עשבים, כיסוח דשא, הדברה וריסוס, גיזום, שתילה וסידור גינות. 

כשהגינה שלך נמצאת בידיים של גינות הדרום, יש לך שקט בראש וירוק בעיניים. 

הרי בשביל זה יש לך גינה מלכתחילה, לא?

גינות הדרום מתמחים באחזקת גינות וביצוע כל פעולות התחזוקה של גינות בכל איזור דרום הארץ. צמחיה אינה דבר דומם וסטטי, ולכן יש צורך בשימור הגינה.

בלי אחזקת גינות, הן יאבדו מהיופי ומהייחודיות שלהן לאורך זמן, יתמלאו בעשב שוטה ובצמחים נבולים. באופן כללי – הגינה שאתם כל-כך אוהבים, תהפוך למוזנחת. 

מה כלול באחזקת גינות?

למעשה, אחזקת גינה זה שם כולל למגוון פעולות וצעדים שנועדו לשמור על הגינה שלכם יפה, ירוקה ורעננה. במאמר הזה נפרט כמה מהפעולות הנפוצות והחשובות ביותר במסגרת תחזוקת גינות על מנת לתת לכם כמה שיותר מידע על כל מה שצריך לעשות כדי לשמור על הגינה שלכם לאורך זמן. 

סידור גינות

לטבע יש את הסדר והזרימה שלו – שמשפיעים המון על צמחיה ועל הגינות שלנו. מדובר בתהליכים מדהימים וחכמים מאוד, אבל כשמדובר בגינה הפרטית שלנו בבית, אלה גם תהליכים שדורשים התערבות יד אדם. 

סידור גינות כולל טיפולים שונים, מתן דשנים וטיפול בצמחים פגועים, כיסוח הדשא וגזימה של צמחים יבשים. 

השקיית גינות

אחזקת גינות כוללת בין השאר השקיית גינות. אחד מהצרכים הבסיסיים של עולם הצומח – ממש כמונו בני האדם – זה מים. 

צמחים זקוקים למים כדי לגדול ולהתחזק, להעביר את חומרי ההזנה אל כל חלקי הצמח וכדי להיות רעננים ובריאים. 

אנחנו בגינות הדרום מתקינים מערכות השקייה מתקדמות כדי להעניק לכל צמח, שיח, עץ ופרח את משטר ההשקיה האידיאלי עבורו.

ניקוי גינות

כפי שכבר ציינו מקודם, חלק ממחזור החיים של עולם הצומח כולל נשירת עלים, קמילה של צמחיה עונתית ועוד השפעות כאלה ואחרות של מחזור הצומח. 

למרות שמדובר בתהליכים טבעיים, הרי שאנחנו מעדיפים שבגינה שלנו יהיה סדר ולא ישרור בלאגן. לכן אנחנו בגינות הדרום מעניקים שירות של ניקוי גינות מקצועי, כדי שתוכלו להתעורר בכל בוקר לגינה מטופחת, יפה, מסודרת ונקיה. 

ניכוש עשבים

ישנם סוגי עשבים שהמומחיות שלהם זה להתפשט ולתפוס חלקות ושטחים של צמחיה אחרת. יש כמה דרכים להילחם בעשבים אלה, ואחת מהן היא על ידי ניכוש עשבים. 

מדובר בתהליך של הוצאה מהשורש של העשבים השוטים, על מנת לשמור על שאר הצמחיה בגינה ולמנוע מהעשבים האלה להשתלט על השטח שלהם.

כיסוח דשא

אם הגינה שלכם כוללת כרי דשא, מומלץ לבצע מדי פעם כיסוח דשא. התדירות משתנה בהתאם לסוג הדשא ולעונת השנה. 

ריסוס והדברה

צמחים רבים הם האוכל של מזיקים שונים. כדי להילחם במזיקים האלה, ניתן לבצע פעולות של ריסוס והדברה כדי להגן על הצמחיה. 

בנוסף, ניתן לבצע ריסוס על מנת להילחם בעשביה לא רצויה שמאיימת להשתלט על הגינה שלכם. 

שימו לב: מומלץ להשאיר את עבודת הריסוס וההדברה למקצוענים של גינות הדרום. תכשירי ההדברה השונים מכילים רעלים וחומרים מסוכנים ברמות כאלה ואחרות, וצריך לדעת איך להשתמש בהם, באיזה ציוד הגנה יש לעשות שימוש בזמן הריסוס ועוד הנחיות בטיחות שונות. 

לסיכום, כל גינה דורשת צעדי תחזוקה שונים. התדירות של אחזקת גינות משתנה בהתאם לסוג הצמחיה, הכמות שלה, עונות השנה וגורמים שונים. 

אנחנו בגינות הדרום מתמחים בהקמת גינות מותאמות לאקלים באיזור הדרום. גינות אלה דורשות פחות תחזוקה שוטפת, ומאפשרת לכם ליהנות מגינה ירוקה ומלבלבת בלי הרבה דאגות. 

לבירור פרטים נוספים על אחזקת גינות, אנא צרו קשר עם גינות הדרום. המומחים שלנו יבחנו את הגינה שלכם ויתנו לכם הצעה שתשמור עליה רעננה ופורחת במינימום הוצאות. 

הלקוחות שלנו מספרים ש...

קניתי בית במיתר עם שטח מדהים. הגינה הייתה על הפנים. גינות הדרום הפכו אותה לחלק שאני הכי אוהב בבית - ממש כיף לי לארח חברים ומשפחה בגינה שלי

גינות הדרום - אריק

אריק כ'

אני ממליצה בחום על גינות הדרום, שהפכו את הכניסה לבניין ממזבלה לגינה ירוקה ויפהפייה. בזכותם הבניין שלנו הפך ליפה הרבה יותר וממש כיף להיכנס אליו

גינות הדרום - מיכל

מיכל ו'

תכנון ועיצוב גינות יוקרה זה רק גינות הדרום. הגעתי אליהם בעקבות המלצה של חברה ואני מעביר את ההמלצה שלה הלאה בכיף גדול. ממליץ בחום!

גינות הדרום - ירון

ירון ס'

הגינה שלי היא יצירת המופת הכי גדולה שלי

קלוד מונה