טיפים לרכישת ריהוט גן

יש לכם בית יפה עם חצר או עם מרפסת גדולה ואתם מעוניינים לרהט אותם או לחדש את ריהוט הגן הישן, עליכם לדעת כמה כללים חשובים לפני שאתם רוכשים ריהוט לגן.

בחירה של רהיטי גן 

ריהוט גן איכותי שהוא בעל חשיבות רבה כמו הריהוט הביתי והוא משרת אותנו בשעות הפנאי שבהן אנו נהנים מהשלווה ומהרוגע בחצר ובמרפסת.

כדי לנצל את המיטב מריהוט זה עלינו לדעת כיצד להשתמש בו נכון וליהנות ממנו לאורך זמן, ראשית חשוב ביותר לדעת למקם את הריהוט במקום שהוא מוצל, מתחת לפרגולה או מתחת לציליה.

בדרך זו קרני השמש היוקדות לא יפגמו בנראות של רהיטי גן ובטיבם. מעבר לכך יש לגבש חשיבה לגבי החורף ולוודא שהרהיטים הללו לא יהיו חשופים לגשמים.

לכן רצוי לרכוש יריעות ייעודיות ולכסות באמצעותן את כל הרהיטים בימים שאין ברהיטים שימוש כמו בחורף. אם יש אפשרות עדיף לאחסן אותם במחסן או במרפסת סגורה לתקופה זו. 

טיפים לרכישת ריהוט גן

לפני שאתם רוכשים את הריהוט עליכם לדעת מהו תקציב שעומד לרשותכם למטרה זו. בהתאם לכך תוכלו לבחור את האופציה האידאלית עבורכם.

על פי גודלו של השטח אפשר לבחון ספות, כורסאות, שולחנות נמוכים, שולחן אוכל שנפתח לכמות גדולה של אנשים וכיסאות, כדי שיהיו מקומות ישיבה רבים לבני הבית ולאורחים.

עליכם לדעת מה מטרת הריהוט ולמה ישמש אתכם? האם הוא מיועד לארח אנשים? האם אתם מעוניינים ליהנות מארוחות ברביקיו מעת לעת בגן זה? האם גן זה ישמש אתכם למרגוע כאשר אתם תבקרו בו? אם כן רכשו והוסיפו לגן שלכם נדנדה לגינה, ערסל להתרווח בו או מיטת שיזוף לשכב בשמש וליהנות ממנה. 

טיפים חשובים לרכישת ריהוט לגן הם לגבי החומרים האהודים והעממיים ביותר לריהוט גן באיזה חומרים הייתם מעוניינים לרהט את הגן? יש ריהוט העשוי עץ, יש העשוי אלומיניום ויש גם ראטן.

רהיטי עץ יש להם מראה קלאסי אשר אנשים מעריכים מאד אם המקום מיועד לאירוח. רהיטי העץ עשויים מחומר טבעי אשר נוטה פחות להיסדק אך יצטרכו להחליפם מדי כמה שנים מכיוון שאינם מחזיקים מעמד במזג האוויר והם עלולים להירקב אם לא יטופלו כראוי. 

ריהוט גן ממתכת מחירו יקר אך יתרונו בכך שהוא אינו נוטה להישבר ולכן הוא מחזיק מעמד זמן ממושך. ריהוט גן ראטן עשוי מחומר ראטן סינטטי אשר מורכב מסיבי פוליאתילן או מסיבי פלסטי PVC אשר הוכנס לתוכם חומרי צבע וחומרים מסננים של UV, כדי שיחזיקו מעמד בפני קרני השמש והגשם ולא יינזקו. 

ההחלטה לגבי רכישת ריהוט גן אינה עניין של מה בכך ולכן כדאי לראות באתר האינטרנט את ההיצע הגדול של הדגמים הקיימים ובהתאם לכך לקבל החלטה על האופציה המועדפת. 

לפרטים נוספים והצעת מחיר