תכנון גינות יוקרה: כך עושים את זה נכון בגינות הדרום

תכנון גינות יוקרה זה אחד התחומים שאנו בגינות הדרום מתמחים בו. עם מוניטין של עשרות לקוחות מרוצים, שנהנים מגינת יוקרה ייחודית שתוכננה בהתאמה מלאה עבורם – אנחנו יכולים לומר בגאווה גדולה שהקמת גינות יוקרה בדרום זו בהחלט אחת המומחיות שלנו.

גינות יוקרה כוללות הרבה יותר מאשר צמחיה. אלמנטים מרהיבים של מים ותאורה, דק איכותי ומערכת השקיה איכותית ושקטה.

גינות יוקרה כוללות לעתים גם מטבחי חוץ, פינות ברביקיו מאובזרות ועוד אלמנטים שונים שהופכים כל גינה למפוארת.

מה כלול בתכנון גינות יוקרה?

למעשה, תכנון גינות יוקרה דומה בבסיס שלו לתכנון של כל גינה. אנחנו בגינות הדרום מקפידים על שלושה דברים בתכנון של כל גינה:

הלקוח

הגינה חייבת להתאים לחלומות, לרצונות ולצרכים שלך. לכן, כל גינה היא ייחודית, ממש כמו שכל אדם הוא ייחודי ואין שני אנשים זהים.

השטח

שטח הגינה, על כל המגבלות והתנאים שלה, הוא גורם חשוב מאוד בכל תכנון גינה. האם יש צורך בהסתרה של השכנים? האם יש שבילים שעוברים בשטח הגינה, או אולי תשתיות אחרות של הבית? כל אלה משפיעים מאוד על הגינה העתידית שלך.

התקציב

בואו נשים את הדברים על השולחן – גינה עולה כסף. ככל שהתקציב גבוהה יותר, כך יש יותר אפשרות להגשים את כל החלומות שלך, ובצורה הכי איכותית שיש.

תכנון גינות יוקרה עם תקציב מתאים מאפשר להביא את הטוב ביותר: התאורה היפה והעמידה ביותר, המסלעה הייחודית ממקומות שונים בעולם, פרחי נוי מרהיבים, מטבחי חוץ איכותיים ועוד אלמנטים שיהפכו את הגינה שלכם לדבר הכי יפה שיש בכל האיזור.

תכנון גינות יוקרה נועד להפוך את הגינה הפרטית שלך לגן עדן אישי ופרטי, שמותאם לצרכים, לרצונות ולחלומות שלך מצד אחד, ומצד שני התכנון הזה נועד לתת לך את הגינה הכי הכי הכי.

אנחנו מזמינים אותך לעשות את הצעד הראשון בדרך לגן העדן הפרטי שלך ולגינת החלומות שלך. אנחנו בגינות הדרום נלווה אותך צעד אחר צעד, החל משלב התכנון, דרך ההקמה ועד שלב התחזוקה הקבועה של הגינה הכי יפה שיש.

לפרטים נוספים השאירו פרטים או צרו קשר עם גינות הדרום.

לפרטים נוספים והצעת מחיר