עיצוב חצר בית פרטי: 3 טיפים לעיצוב חצר בהתאמה אישית

עיצוב חצר בית פרטי זו אומנות מקסימה, שהופכת כל חצר מוזנחת ולא מטופחת לגן עדן של ממש. אנחנו בגינות הדרום מאמינים שחצר מעוצבת מעניקה רוגע, אושר וממלאת באנרגיות – ומקפידים שכך ירגישו כל הלקוחות שלנו.

הרי הבית שלנו הוא המבצר שלנו, אבל יש המון חשיבות גם למה שנמצא מחוץ לארבעת הקירות של הבית. הנוף שאנחנו רואים מהחלון משפיע וחשוב לא פחות ממה שקורה בתוכו.

יש המון אנשים שיודעים כבר שנים רבות כי חצר הבית מהווה את אחד המקומות החשובים בבית, ובמקרים רבים היא זו שקובעת את האווירה ואת האופי של הבית.

רבים אחרים גילו זאת בתקופה האחרונה, כאשר מצאנו את עצמנו תקופות ארוכות בבתים, בלי אפשרות לצאת למשרד, לבילויים או לנפוש בחו"ל. אם עד כה הבית היה המבצר שלנו, כיום אנחנו מבינים שהוא גם המבצר וגם מקום שבו אנחנו מעבירים חלק גדול מהחיים שלנו.

כפי שכבר ציינו מקודם, עיצוב חצר בית פרטי זו אומנות. לפני שמתחילים עיצוב כזה, יש 3 נקודות שחשוב להתייחס אליהן.

דגשים לעיצוב חצר בית פרטי

הבעלים של הבית

יש כ-8 מיליארד בני אדם בעולם – ואין שני אנשים זהים לחלוטין. לכל אחד יש חלומות אחרים, שאיפות שונות, ערכים שונים ורצונות אחרים.

יש מי שירצה עיצוב חצר בית פרטי בסגנון יפני, יש כאלה שירצו גינה ים תיכונית, אחרים ירצו גינת ירק כדי שיוכלו להכין אוכל טרי ויש מי שיעדיף מטבח חוץ עם מנגל גדול כדי לארח חברים בסופי שבוע.

לכן, לפני שניגשים לעיצוב חצר בית פרטי, חשוב מאוד להבין מה השאיפות שלך מהחצר. בדיוק בגלל זה, אנחנו בגינות הדרום מתחילים כל עבודה כזאת בשיחת היכרות עם הלקוח.

חשוב לנו להבין מה החלומות שלו, איזו גינה הוא רוצה, מי יהנה מהגינה הזאת – האם יש ילדים שירצו לשחק בה? האם מדובר בזוג מבוגר שרק יהנה לשבת בגינה בשבת בבוקר ולקרוא עיתון בסביבה ירוקה ופורחת?

הבנה מעמיקה של בעלי הבית, של החלומות והרצונות שלהם, ושל הצרכים שלהם, מאפשרים לנו לערוך תכנית לעיצוב חצר בית פרטי שמותאמת בדיוק לצרכיהם.

שטח החצר

אחרי שנגענו בנקודה החשובה ביותר – האדם, הגיע הזמן להתייחס לשטח החצר ולסביבה שלה. כמו שבני אדם שונים זה מזה, כך גם חצרות הבתים.

כשאנחנו בוחנים את שטח החצר, אנחנו בודקים את גודל השטח עצמו, את האלמנטים שמצויים בו (כגון שבילים, הפרשי גבהים, חומות וגדרות), את כיוון החצר והחשיפה לשמש ישירה.

בנוסף, אנחנו גם בודקים את מה שנמצא מחוץ לחצר: האם יש שכנים צמודים? האם לשכנים יש צמחיה שעשויה להשפיע על החצר שלך? האם יש צורך ביצירת חציצה בין השכנים ועוד נקודות כאלה ואחרות.

בנוסף, במסגרת בחינה של שטח החצר אנחנו בודקים את נקודות המים הקרובות כדי שנוכל לתכנן ולהקים מערכת השקייה יעילה.

הבנה מעמיקה של שטח החצר עוזר לנו להבין איך להגשים את החלומות והרצונות של הלקוח ולהתאים אותו לשטח הגינה.

זו הנקודה שבה התהליך של עיצוב חצר בית פרטי מתחילה לקרום עור, גידים, עלים ופרחים.

תקציב

לא רק בקברט יודעים שכסף מסובב את העולם. הבנת התקציב שעומד לרשותך הוא שלב חשוב במסגרת עיצוב חצר בית פרטי.

אחרי שהבנו את החלומות והרצונות של הלקוח, אחרי שהבנו את מגבלות ויתרונות השטח – הבנת התקציב היא החתיכה האחרונה בפאזל של תכנית העיצוב.

אגב, תקציב נמוך יותר לא אומר שתהיה לך גינה פחות יפה. לפעמים תקציב נמוך ידרוש ממך קצת יותר סבלנות.

באמת, אחת הדרכים להתנהל עם תקציב מוגבל היא הכנסת אלמנט הסבלנות לתכנית של עיצוב חצר בית פרטי.

במקום לקנות עצים בוגרים ויקרים מאוד, אפשר לקנות שתילים צעירים – ואחרי כמה חודשים (ולפעמים שנים – תלוי בעץ), הגינה שלך תהיה מלאה בעצים מדהימים!

אנחנו ממליצים לכל אחד ואחת לעבור על 3 הנקודות האלה לפני שהם ניגשים לעיצוב חצר בית פרטי. ככה אנחנו ניגשים לכל עבודה כזאת ולכל גינה חדשה.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר לעיצוב חצר בית פרטי, אנחנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר. אנחנו בגינות הדרום מתמחים בהקמת גינות בבתים פרטיים ונהנים מניסיון רב וממוניטין של עשרות לקוחות מרוצים.

לפרטים נוספים והצעת מחיר