עיצוב גינות יוקרה: 3 דברים שאסור לפספס בשלב החשוב הזה

כשמדובר בנושא חשוב כמו עיצוב גינות יוקרה, חשוב מאוד לפנות למומחים בעלי ניסיון וידע מקצועי רחב. הרי בשורה התחתונה, מה זו גינה אם לא יצירה של גן עדן קטן בפתח הבית שלך?

אנחנו בגינות הדרום מתמחים בעיצוב גינות יוקרה בכל איזור דרום הארץ. כל גינה שפורחת תחת ידינו היא ייחודית ובלעדית, ואין שתי גינות דומות זו לזו.

הסיבה שאין שתי גינות דומות היא פשוטה: כל גינה מתוכננת, מעוצבת ומוקמת כדי להגשים חלום של מישהו. הבסיס הכי חשוב בעיצוב גינות יוקרה הוא האדם שעבורו מוקמת הגינה הזאת – עבורו, עבור בני המשפחה שלו ועבור חבריו ואוהביו.

כל גינה היא התגלמות של החלומות, של הרצונות, של האופי ושל השאיפות של הבעלים שלה. לכן, ממש כמו שאין שני אנשים זהים, כך אין שתי גינות דומות.

אך מה כולל עיצוב גינות יוקרה? תכנון של גינות כאלה מבוסס על שלושה עיקרים. הנה שלושת העיקרים שאנחנו בגינות הדרום מקפידים עליהם מאוד בכל פעם שאנחנו יוצרים גינה חדשה.

שלושה עקרונות מנחים במסגרת עיצוב גינות יוקרה

האדם

כפי שציינו מקודם, האדם הוא הבסיס העיקרי של כל גינה שאנחנו יוצרים. לכן, אנחנו מקפידים בשלב הראשון להכיר את האדם שעומד מולנו.

אנחנו מנסים להבין מי הוא, מה החלומות שלו, מה השאיפות שלו, איך הוא רוצה לראות את גן העדן הפרטי שלו.

חשוב לנו גם להבין מי יהנה מהגינה החדשה. האם מדובר בזוג שמחפש את הפינה השקטה לקרוא את העיתון בבוקר שבת? האם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים שמחפשים מקום לשחק?

כל השאלות האלה – ויש עוד שאלות רבות – הן הבסיס של כל הליך עיצוב גינות יוקרה, והן נועדו להגשים את החלום של האדם שעומד מאחורי הגינה.

השטח

אחרי שהבנו בדיוק מי עומד מולנו ואיך הוא רוצה לראות את הגינה הפרטית, אנחנו בוחנים את השטח שעומד לרשותנו.

ממש כמו שאין שני אנשים זהים, כך גם מבחינת שטח הגינה. אפילו אם ניקח שתי וילות זהות – זו לצד זו – הרי שכל אחת מהן שונה.

לכל גינה יש את המגבלות והיתרונות שלה: השכנים, הצורך בהסתרה, כיוון השמש, פתח הבית, שבילים, דירוג והבדלי גבהים, מיקום תשתיות (נקודת מים, נקודת חשמל וכו').

במהלך עיצוב גינות יוקרה, אנחנו יוצרים תכנית של שטח הגינה, ובודקים איך אנחנו יכולים לממש את החלומות והשאיפות של בעלי הבית בשטח הנתון – תוך ניצול של כל אלמנט ואלמנט.

התקציב

כן, צריך לומר את זה: גינות יוקרה דורשות תקציב. זו עוד סיבה מדוע כדאי לפנות למקצוענים של גינות הדרום, כי אתם יודעים איך אומרים, "הזול הוא היקר".

במסגרת עיצוב גינות יוקרה, אנחנו מבררים את התקציב הקיים, ועושים כל מה שאפשר כדי להגשים את כל החלומות בגינה במסגרת התקציבית.

הבנת התקציב מאפשרת לנו לבחור את האלמנטים המתאימים: את הדק המתאים, את המסלעה הרצויה, את אלמנט המים היפהפה וכמובן שאי אפשר לשכוח את התאורה, שהופכת כל גינה לוואו.

גינות יוקרה זה רק גינות הדרום

לסיכום, כשמדובר בעיצוב גינות יוקרה, אנחנו מזמינים אותך לפנות למקצוענים של גינות הדרום. המוניטין של עשרות לקוחות מרוצים, יחד עם הניסיון הרב והידע המקצועי הרחב הופכים אותנו לבחירה המועדפת של בעלי גינות רבים בכל איזור הדרום.

אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר בטלפון או להשאיר את הפרטים שלך כאן באתר ונציגים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם.

לפרטים נוספים והצעת מחיר