גינון בבאר שבע זה רק גינות הדרום – המומחים לגינון בבירת הדרום

גינון בבאר שבע זו עבודה למקצוענים, ואי אפשר לסמוך על כל אחד שיעשה אותה כמו שצריך. הסיבה לכך פשוטה: האקלים בדרום הארץ עלול להקשות על סוגים רבים של צמחיה.

עבודת גינון מקצועית, כמו זו שאנחנו בגינות הדרום מבצעים עבור לקוחותינו, חייבת להתחשב במגוון רחב של משתנים.

הבסיס של כל עבודת גינון, ובעיקר כאשר מדובר בהקמת גינות, הוא הלקוח. גינה צריכה להגשים את החלומות שלו, להתאים לאופי ולרצונות שלו.

הרי יש כל-כך הרבה סוגי גינות שונות, ולא כל גינה מתאימה לכל אחד. לכן, אנחנו בגינות הדרום מקפידים להכיר קודם כל את מי שעומד מולנו, על מנת שנוכל לתכנן גינה שמתאימה לו.

נקודה נוספת שיש להתייחס אליה במסגרת עיצוב ותכנון גינות היא השטח שבו נמצאת הגינה. חצרות בתים רבות מעמידות מגבלות ותנאי שטח שונים – דבר שמשפיע על הגינה.

גודל החצר, מיקום הכניסות, כיוונים, עומק הקרקע, החשיפה לשכנים הם רק חלק מהנקודות אליהם יש להתייחס בעת תכנון והקמת גינה.

בנוסף, עבודת גינון בבאר שבע דורשת היכרות מעמיקה עם מזג האוויר המקומי, כמות המשקעים והשינויים בעונות השנה. ההיכרות הזאת מאפשרת לנו להקים גינות חסכוניות במים ועמידות למחלות ולמזיקים.

גינון בבאר שבע זו ההתמחות של גינות הדרום

אנחנו בגינות הדרום מעניקים שירות רק בדרום הארץ, ובעיקר בבאר שבע והסביבה. העובדה הזאת, יחד עם הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, הופכים אותנו למקצוענים בכל מה שנוגע לגינון בבאר שבע.

אנחנו מכירים את סוגי הצמחים, הפרחים והעצים שמתאימים למזג האוויר ששורר בבאר שבע ובאיזור הדרום, ומתאימים את הצמחיה המתאימה ביותר לגינה שלך.

אגב, חשוב לציין שעם כל זה שאנחנו מכירים את הצמחיה שמתאימה למקום, אנחנו גם יודעים להתאים כל גינה לצמחיה שאינה מקומית.

הרי כפי שציינו מקודם, ישנם מספר סוגי גינות וכל אחד מעדיף סוג אחר. בין אם יש לך חיבה מיוחדת לגינות יפניות, גינות אנגליות, גינות ירק או גינות ים-תיכוניות (ויש עוד גינות, אל דאגה) – נתאים לה את משטר ההשקיה המדויק כדי שתהיה לך גינה ירוקה ופורחת.

אנחנו בגינות הדרום אוהבים לבצע עבודות גינון בבאר שבע. זה אולי יישמע קצת פלצני, אבל בכל גינה שאנחנו מקימים ומטפחים, ממלאת אותנו תחושת שליחות.

ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן גוריון, אמר בעבר כי "בנגב ייבחן העם בישראל", ופעל רבות ל"הפרחת השממה".

כל זרע שאנחנו זורעים וכל שתיל שאנחנו שותלים הם עוד אבן דרך קטנה בדרך להגשמת החזון של בן גוריון. אנחנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות לקחת בכך חלק.

היתרון הגדול של גינון בבאר שבע בכל הנוגע להפרחת השממה הוא שאנחנו גם מביאים פריחה, וגם מעניקים ללקוחות שלנו את ההרגשה הכי נעימה בכל פעם שהם יוצאים אל הגדר, או פשוט מביטים החוצה מהחלון.

הדרך שלך לגינה ירוקה ופורחת מתחילה כאן

אם חיפשת חברה מקצועית שמבצעת עבודות גינון בבאר שבע – הגעת למקום הנכון. בגינות הדרום אנחנו מתמחים בכל מה שנוגע לגינון: תכנון גינות, עיצוב גינות, הקמת גינות וגינות יוקרה, אחזקת גינות וטיפולים.

הקו המנחה שלנו הוא הלקוח – כל גינה חייבת להתאים לרצונות ולצרכים של הלקוח. אנחנו יודעים שגינה שנעשית בהתאם לחלומות ולשאיפות שלך, יגרמו לך לחייך ויסבו לך אושר עמוק בכל פעם שתראה את היופי שפורח בגינה שלך.

העבודה שלנו לא מסתכמת רק בתחום הצומח. אנחנו מעצבים גינות עם אלמנטים שונים כגון מסלעות, בריכות נוי, מפלים ומזרקות.

אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר בכל מה שנוגע לגינון בבאר שבע ובכל איזור הדרום. בין אם מדובר על הקמת גינה חדשה או שדרוג של גינה קיימת, בין אם מדובר על תחזוקה של גינה קיימת או תכנון של גינה מ-0, אנחנו כאן בשבילך ונשמח לתת שירות.

לפרטים נוספים והצעת מחיר